به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه گفت : سال گذشته نزدیک به ۱۴ هزار نفر از شهروندان منطقه در این طرح مدیریت شهری مشارکت و ۷۸ پروژه شهری را برای اجرا در منطقه خود انتخاب کردند که ۱۰۰ درصد این پروژه‌ها با بودجه نزدیک به ۵۶ میلیارد و پنجاه میلیون تومان  به مرحله اجرائی و صد در صدی رسید. 

او افزود: درخواست های مردمی در مرحله اول طرح من شهردارم در  بخش‌های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی و اجتماعی و شهرسازی  بود که از جمله موارد اجرایی می توان به اصلاح هندسی، بهسازی زمین ورزشی روباز، ، احداث سرویس بهداشتی ، پیاده روسازی ، تراش و روکش آسفالت، زیباسازی جداره های شهری، مرمت انهار، نصب المان نوری، تعویض پایه چراغ و.... اشاره کرد. 

شهردارمنطقه۱۳ اظهار داشت: در سال گذشته تجربه خوبی را در طرح "من شهردارم " داشتیم و منطقه ۱۳ در جایگاه خوبی قرار گرفت و به همین دلیل امسال این پروژه بزرگ(طرم من شهردارم۲) با جدیت بیشترهمکاران منطقه و نواحی دنبال می شود.

ابر پروژه اجتماعی «من شهردارم» از سال گذشته و در دوره مدیریت شهری کنونی طراحی و امسال برای دومین بار در کلانشهر تهران به اجرا در می‌آید.شهروندان تهرانی در این طرح، می‌توانند از طریق سامانه‌های اینترنتی Tehran.ir و manshahrdaram.tehran.ir، اولویت های عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، شهرسازی، حمل و نقل و ترافیک، ورزشی و اجتماعی محله و منطقه محل سکونت خودشان را به عنوان «پروژه منتخب» ثبت کنند تا شهرداری تهران ، آن پروژه ها را اجرائی کند.