به گزارش اکونا پرس،

دیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه پیرو درج خبر با موضوع «همه پله برقی های متروی تجریش به سمت خارج ایستگاه از کار افتادند!» در خبرگزاری محترم رکنا، به اطلاع می‌رساند؛ ایستگاه تجریش دارای دو ورودی است که در ورودی شرقی تمامی پله برقی ها فعال هستند و مسافران محترم می توانند از این ورودی استفاده کنند.

 در ابتدای ورودی غربی دو پله برقی وجود دارد که یکی از پله ها در حال اورهال سیستم ترمز و ایمنی است و پله دوم به سمت بالا فعال است. شهروندان محترم در صورت تمایل به استفاده و تردد از این ورودی، از بالا به پایین باید از پله ثابت تردد کنند؛ اما سایر پله‌های این مسیر یکی به بالا و یکی به پایین فعال است.

در مجموع سه پله برقی این ایستگاه به علت اورهال (تعمیرات اساسی) و یک دستگاه به علت مشکل هندریل از چرخه خدمات رسانی خارج شده است که مشکل هندریل ظرف چند روز آینده حل خواهد شد اما فرایند اوهال و بازسازی سیستم ترمز پله برقی ها کمی زمان بر بوده و برای جلوگیری از بروز سانحه احتمالی می‌بایست ادامه پیدا کند.

شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پایان ضمن عذرخواهی از مسافران محترم، تاکید می کند که این شرکت هموراه تمام تلاش خود را برای رفع نقص فنی تمام تجهیزات ثابت و متحرک در کمترین زمان ممکن به کار گرفته است و با انجام اورهال و تعمیرات اساسی در زمان بندی های مشخص سعی می کند تا خدمات رسانی ایمنی را به شهروندان ارائه کند.