به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، تقارن شب یلدا  با ایام فاطمیه را بهترین فرصت برای حمایت از  نیازمندان دانست و افزود: تقارن یلدای امسال با ایام فاطمیه هر ایرانی را بر این می دارد تا با تأسی از سیره حضرت فاطمه زهرا (س) که نمونه بارز انفاق و ایثار در جامعه اسلامی است، این شب را بهانه‌ای سازد برای محقق کردن امر مهم انفاق به نیازمندان در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی که از دیرباز در فرهنگ ایرانی اسلامی مورد تاکید و توجه قرار داشته است.

او افزود: مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ با همکاری پایگاه خدمات اجتماعی و مجمع خیرین، اقدام به توزیع بسته های معیشتی در قالب پویش نذر یاری کرد. 

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت : پویش نذر یاری  به منظور ارائه خدمات حمایتی به خانواده های کم برخوردار اجرایی شد و در راستای آن کارشناسان خدمات اجتماعی به درب منازل جامعه هدف که از قبل از سوی مرکز خدمات اجتماعی منطقه شناساسی شده بودند، مراجعه کرده و بسته ها را توزیع کردند.

این  بسته ها شامل شامپو، مایع ظرفشویی، مایع لباسشویی و حوله و بسته های ارزاق شامل قند، حبوبات، روغن ، رب و ماکارونی است.