به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: من شهردارم ۲ " ادامه اجرای طرح موفق سال گذشته و افزایش مشارکت شهروندان در اداره شهر است تا پروژه های شهری مطابق نیازهای اهالی در اولویت اجرا قرار گیرد و شهر برای زیست بهتر ساکنان آن آراسته شود.

صباغ گفت: سال گذشته حدود ۶۶ طرح در "من شهردارم ۱ "داشتیم که با رقمی معادل ۸۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و امسال ۱۲۳ پروژه شهری به رای گذاشته شد و منطقه یک توانست با جمع آوری آرا بیشتر از میزان تعیین شده، در این نظر سنجی موفق عمل کند و جز‌ مناطق برتر شهر تهران باشد.

شهردار منطقه یک افزود: تمدید یک هفتگی این طرح مطمئنا این آمار را افزایش خواهد داد و شهروندانی که تا کنون موفق به حضور در این نظرسنجی نشده اند خواهند توانست در کنار سایر هم‌ محلی های خود برای محله خود تصمیم بگیرند.

صباغ تصریح کرد: اجرای پروژه های انتخابی در برنامه سال ۱۴۰۳ لحاظ خواهد شد و شهروندان می توانند همانطور که مراحل پیشرفت پروژه های من شهردارم ۱، را مشاهده کردند مراحل پیشرفت پروژه های انتخابی امسال خود را نیز در سال آتی ببینند.