به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه2، مهدی صالحی در رابطه با جزئیات دیدار مردمی برگزار شده، بیان کرد: از آغاز مسئولیت در شهرداری منطقه، دیدارهای مردمی مسجد محورو ارتباط مستقیم با شهروندان به عنوان  یکی از برنامه‌های مستمر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توسعه ملاقات های مردمی با شهروندان با محوریت مساجد تلاش داریم تا گوش شنوایی برای رسیدگی به مشکلات مرتبط با مباحث شهری مردم باشیم.

وی با اشاره به اینکه دور نخست دیدارهای مردمی در مساجد تکمیل شد،افزود: در همین راستا در مساجد  به عنوان اصلی ترین پایگاه مردمی حضور پیدا کرده و معضلات  شهری را با جدیت و به صورت مستمر پیگیری کردیم.

صالحی در پایان اظهار کرد: آنچه که برای ما مهم است پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های مردم که در دیدارهای مردمی با مسئولان شهری بیان می‌کنند و بر همین اساس درخواست هایی که نیاز به پیگیری داشته باشند به صورت مکتوب دریافت و درفرایند سامانه ملاقات مردمی ثبت و رسیدگی می شود.

وی افزود: این دیدارهای مردمی در دو سال اخیر به صورت مستمر و متوالی برگزار و تلاش شد تا در مسیر حل مشکلات مردم گام برداشته و سبب افزایش رضایتمندی آنها شویم.