به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ این مراسم با حضور "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه، سرهنگ چارمحالی رئیس پلیس راهور منطقه۸، معاون و مدیران ارشد حوزه حمل و نقل عمومی و جمعی از فعالان این حوزه برگزار شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه با گرامیداشت هفته حمل و نقل عمومی، دست‌آوردهای سفر شهردار تهران را به چین در حوزه حمل و نقل و ترافیک را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: شهر تهران همواره از مشکل فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس و مترو رنج می‌برد که مطمئنا با تحقق دستاوردهای سفر شهردار تهران و هیأت همراه، به زودی شاهد انقلابی در این حوزه خواهیم بود و تهران پس از سال‌ها شاهد پیشرفت‌های بزرگی در این عرصه خواهد بود.

شهردار منطقه۸ ضمن تقدیر از زحمات بی‌وقفه همکاران ترابری و رانندگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه افزود: همواره شاهد زحمات همکاران شاغل در حوزه حمل و نقل عمومی هستیم و امیدواریم که این حضور و خدمت‌رسانی بی‌واسطه به شهروندان در روزهای زمستانی بهتر و بیشتر ادامه داشته و مدیریت بحران با موضوع ترافیک را در منطقه همزمان با بارش‌های فصلی زمستانی در دستور کار قرار دهند.

تنهایی در ادامه با تأکید بر اتمام فاز اول پروژه خیالستان زندگی در روزهای آینده ادامه داد: در سال‌های گذشته و با آغاز این طرح در مسیر اتوبان امام علی(ع) در محدوده ناحیه۳ این منطقه، مسیر بی‌آر‌تی مسدود شده بود که با تکمیل این پروژه برنامه‌ریزی برای بازگشایی این مسیر در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و پلیس راهور منطقه قرار خواهد گرفت.

گفتنی‌است در پایان این مراسم از فعالان حوزه حمل و نقل عمومی منطقه با اهداء لوح تقدیر توسط شهردار منطقه  قدردانی و تقدیر شد.