به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ گفت: طی یک مانور گسترده، بین دستگاهی، با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، کلانتری ۱۳۲نبرد، پلیس پایگاه ششم مواد مخدر، پلیس راهور منطقه ، شهرداری ناحیه ۲ و همچنین ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر طرح شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر در چند نقطه منطقه ۱۵ تهران انجام شد.

او با اشاره به اینکه این مانور به صورت هفتگی از ماه‌های پیش آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: طی یک مانور گسترده و ضربتی پاتوق های معتادان متجاهردر بوستان های فدائیان اسلام، امید و محدوده اسب سوار بسیجی، پاکسازی و حدود ۷۰ معتاد متجاهر جمع آوری شد.

شیری اضافه کرد: طرح‌های جمع آوری معتادان متجاهر به دلیل برگشت و کوچ مجدد معتادان متجاهر به  محله های های آسیب خیز و نقاط بی دفاع شهری استمرار و ادامه دار است.

نشست هم اندیشی شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر

در ادامه مهدی مالمیر سرپرست معاونت اموراجتماعی و فرهنگی طرح قرارگاهی ساماندهی معتادان متجاهر اشاره کرد و گفت: نشست هم اندیشی شناسایی و جمع آوری معتادان متجاهر پیش از اجرای طرح باحضورسازمان ها و نهادهای مختلف در خصوص چگونگی و نوع هماهنگی های لازم برگزار شد.

ایمن سازی محیط بوستان‌های منطقه ۱۵

همچنین هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به استمرار شناسایی پاتوق های معتادان متجاهر و در اختیار گذاشتن کانکس به کلانتری گفت: این طرح حدود سه سال، در حال اجرا است و مددجویان بسیاری از این طریق شناسایی ، جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده‌اند . 

صدیقی افزود: این مانور با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و پیگیری درخواست‌های آنان و نیز ایمن سازی محیط بوستان‌ها برای حضور خانواده‌ها اجرایی شده است.