به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه با تأکید بر توجه به سلامتی سالمندان گفت: دوران سالمندی از حساس‌ترین مراحل زندگی است که باید به آن توجه شود؛ از این رو مدیریت شهری در منطقه ۱۱، برنامه‌های متنوع آموزشی و بهداشتی برای کمک به این قشر از افراد جامعه دارد که به طور مستمر در منطقه به اجرا درمی‌آید.

موسوی با اشاره به طرح سنجش حافظه رایگان در این منطقه، افزود: این طرح از جمله طرح‌های حمایتی در حوزه سلامت سالمندان است که صبح امروز در سرای محله شیخ هادی به اجرا درآمد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره توضیح داد: اجرای برنامه‌های آموزشی به همراه سنجش غربالگری پیشگیری از بیماری آلزایمر به منظور آگاهی‌بخشی درباره بیماری آلزایمر بسیار حائز اهمیت است و به همین منظور طرح سنجش حافظه با رویکرد ارتقای کارکردهای شناختی سالمندان در سرای محله شیخ هادی با حضور بیش از ۵٠ نفر از سالمندان برگزار شد.

گفتنی است؛ این طرح با حضور هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، کاظم ملکوتی، بهنام شریعتی، لیلا کمال‌زاده و جمعی از روان پزشکان و روانشناسان بالینی به اجرا درآمد.