به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق‌بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به همراه مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و جمعی از مدیران ارشد این معاونت از آخرین روند پیشرفت فاز اول پروژه آزادراه شهید شوشتری بازدید کرد.

حق‌بین با اشاره به فعالیت‌های اجرایی صورت‌گرفته، گفت: خوشبختانه فضاهای اجرایی باتوجه‌به رفع بخشی از معارضات، تغییرات محسوسی داشته و ان‌شاءالله ظرف سه هفته آینده 2 کیلومتر از مسیر در مرحله اجرای آسفالت قرار می‌گیرد و با این اقدام حدود 60 درصد از روسازی نهایی مسیر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در بازدید امروز شاهد فعالیت‌های مستمر و عملیات عمرانی بعد از پل‌های ثامن بودیم که باتوجه‌به بلاتکلیفی این محدوده در سال‌های قبل، مشکلات اجرائی و فنی خاصی به وجود آمده بود و شرایط برای تکمیل و اتصال این بخش به بزرگراه امام رضا (ع) نیز فراهم شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد تا پایان بهمن‌ماه بخش قابل‌توجهی از مسیر آزادراه آسفالت و بخش‌های باقیمانده به‌واسطه وجود معارضین نیز در آینده نزدیک و پس از رفع معارضین موجود در فاز اجرایی قرار گیرد.