به گزارش اکونا پرس،

 مهدی پیرهادی روز سه شنبه در جریان دویست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، در آستانه روز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ولادت حضرت زهرا(س) را به همه بانوان سرزمین و بانوان شهر تهران که نقش موثری در حوزه های مختلف و بعد از انقلاب اسلامی رقم زدند، تبریک گفت.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد شکوفایی بسیاری از بانوان در عرصه های علمی، ورزشی، مدیریتی بوده ایم ، افزود: این شکوفایی ها از مهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده که به برکت خون شهدا و نگاه والای حضرت امام خمینی این اتفاق بی نظیر در جمهوری اسلامی افتاده است.

پیرهادی با بیان اینکه باید از امام راحل، فارق از اینکه ایشان بنیانگذار انقلاب اسلامی بودند و فارغ از موضوع مرجعیت شیعه ایشان در دنیا، یاد کنیم، گفت: امام خمینی (ره) کتابهای بسیاری را تالیف کردند و جا دارد که وزارت ارشاد و مجموعه های فرهنگی شهرداری تهران و سازمان فرهنگی و هنری به کتابهای امام (ره) بیشتر توجه کنند و نسبت به معرفی این کتب به نسل جوان اقدام کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: کمتر به کتابهای حضرت امام و معرفی آن پرداخته می شود، اگر فقط کتاب چهل حدیث ایشان را به نسل جوان آموزش دهند، منظومه ای از مباحث اخلاقی و اجتماعی است که موجب اعتلای مباحث فرهنگ در کشور می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی یاد کرد و اظهار داشت: ویژگی هایی که ایشان داشت زبانزد همه مردم بود و تشییع پیکر با شکوه ایشان حاکی از ارادت قلبی مردم به ایشان و پاسداشت رشادت هایی که ایشان در طی دهها سال جانفشانی و ایثار در جبهه های حق علیه باطل داشتند، بود.

به گفته پیرهادی، اخلاص، روحیه شهادت طلبی، سلحشوری، نبوغ، شجاعت، ارادت و تمسک به قرآن و اهل بیت و ولایتمداری، سرعت عمل و درمیدان بودن از ویژگی های ایشان بود و سالها از خانواده دور بودند و در سخت ترین لحظات برای اینکه به مردم آسیب نرسد در وسط میدان بودند.

وی افزود: ایشان در سخت ترین فضاهای ممکن در سایر کشورها با تروریست‌ها مبارزه می کردند و تدبیر در امور داشته و فراجناحی بودند.

عضو شورای شهر تهران با برشمردن سایر ویژگی های شخصیتی سردار سلیمانی، تاکید کرد: ایشان سادگی و صفا داشته و به واسطه خدایی بودن، آرامش داشتند و خوشرویی و خوش خلقی که داشتند خداوند این جایگاه را برای ایشان داد که این جایگاه هم در تشییع پیکر ایشان در دنیا دیده شد و هم در دنیای باقی از جایگاه والایی برخوردارند.