به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19،حسین اخگر پور ضمن گرامیداشت این ایام بیان کرد: در راستای فرهنگ‌سازی بهتر برای قدردانی از مقام زن و مادر، پویش «قدردانیم » را به عنوان پویش محوری هفته زن در گذرهای پرتردد همچون بازار شهید احسانی و بوستان ها، همراه با اجرای گروه های هنری با موضوع احترام به والدین و ارج نهادن به مقام مادر را خواهیم داشت.

وی با اشاره به برپایی بازارچه محصولات و دست آفریده های بانوان سرپرست خانوار در بوستان بانوان بیان کرد: این برنامه تحت عنوان «چقدر هنرمندی» با ارائه انواع غذا ها، معرفی و فروش کتاب با موضوع زنان و خانواده و ... همراه است.

همچنین مسابقه کتابخوانی با موضوع بانوی کرامت، دلنوشته «مادرم را دوست دارم» در قالب «چقدر حال من با تو خوبه» نیز اجرا می شود.

اخگر پور در تشریح ویژه برنامه های «چقدر دانای و توانمندی» به برپایی کارگاه ایده پردازی مادر و دختر،جایگاه زن در خانواده ،آشنایی با سیره حضرت زهرا(س) و الگوی رفتاری ایشان در خانواده و تقدیر از مادران شهدا، بانوان موثر، دارای فرزندان کم توان، فعالان قرآنی، بانوان کارآفرین و نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی اشاره کرد.

ضمن اینکه برپایی اردوی تفریحی و زیارتی بانوان به امام زاده صالح (ع)، پل طبیعت و... به همراه مادرانشان تحت عنوان «چقدر با تو خوش می گذره » نیز تدارک دیده شده است.