به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مسعود نصرتی در این خصوص بیان کرد: بیشترین حجم معابر خاکی آسفالت شده در بین مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران در منطقه ۲۲ صورت گرفته است، چرا که در این منطقه به دلیل در حال توسعه بودن معابر جدید تاسیس می شود و خواسته ساکنان شهرک‌های تازه تاسیس فراهم شدن آسفالت است.
وی افزود: با توجه به تاکیدات شهردار محترم تهران مبنی بر رسیدگی به آسفالت معابر و ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان در این زمینه عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر محلی و بزرگراهی این منطقه اجرایی شد. بخشی از این عملیات، به مرمت و نوسازی معابر فرسوده و بخشی دیگر به عملیات بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی و بخش دیگر نیز مربوط به آسفالت ریزی در معابر تازه تأسیس منطقه اختصاص داده می‌شود.
شهردار منطقه 22 خاطرنشان کرد: با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در خصوص آسفالت ریزی ۴۰ هزار تنی در معابر محلی و بزرگراهی منطقه تا به امروز 36 هزار و 754 تن آن محقق و به اجرا در آمده است؛ که از این مقدار 26 هزار و 609 تن آن صرف تراشکاری و روکش معابر و 2 هزار و 306 تن در معابر تازه احداث و 7 هزار و 839 تن صرف لکه گیری در معابر سطح نواحی ششگانه منطقه بکار گرفته رفته است.
در ادامه نصرتی یکی از معضلات اصلی این منطقه را عدم توسعه شبکه معابر عنوان کرد و گفت: منطقه ۲۲ از جمله مناطق جوان و نوپای شهر تهران است و به دلیل ساخت و سازهای بسیار زیادی که در حال انجام است و وجود شهرک‌های مسکونی جدید التاسیس در محلات ۱۲ گانه روند ساخت معابر بسیار بیشتر از مناطق ۲۲ گانه شهر تهران است و قابلیت توسعه در جای جای منطقه مشاهده می شود و این موضوع یکی از مطالبات اصلی شهروندان و یکی از شاخصه‌های مهم توسعه محسوب می‌شود.