به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی با اشاره به نقش زیرساخت‌ها در فرآیند توسعه پایدار شهری بیان کرد: با استفاده از ظرفیت و تخصص صاحب‌نظران و مدیران شهری در کمیته زیرساخت‌ها و تبادل اطلاعات دقیق بین بخشی، اتفاقاتی خوبی در آینده برای مردم منطقه رقم خواهد خورد.
وی افزود: در حوزه احصا نیازها و سرانه‌های هفتگانه منطقه در کمیته زیرساخت منطقه چندین موضوع بطور همزمان قابلیت پیگیری است و در تلاشیم تا سرانه‌های به جا مانده و یا عقب‌مانده در منطقه را شناسایی و با تطبیق آن با طرح تفصیلی و همچنین احصاء نیازهای مردم در حوزه‌های مختلف، سرانه‌ها را به حد مطلوب خود برسانیم.
نصرتی خاطرنشان کرد: به واسطه سرعت بالای جمعیت‌پذیری و ساخت و سازهایی که در منطقه صورت گرفته و می گیرد، با یک برنامه‌ریزی مسنجم برای تولید درآمد و حفاظت از سرانه‌های عمومی و تلاش برای افزایش آنها می توان کیفیت خدمات‌رسانی به مردم را افزایش داد.
همچنین شهردار منطقه ۲۲ نیز با بیان اینکه تقویت و تجهیز زیرساخت‌های فرهنگی زمینه ساز مشارکت بیشتر مردم در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و افزایش تعامل آنها با مدیریت شهری در اداره شهر خواهد بود، ابراز کرد: اصل ما بر تعامل با دستگاه‌ها، نهادها، بخش خصوصی و مردم منطقه است چرا که اگر اقدامات با محوریت مردم انجام شود موفق تر خواهد بود.