به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این نشست فرهادی ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان، این اقدام غیر انسانی و پلید تروریست ها را باعث داغدار شدن ملت ایران برشمرد.

وی در ادامه با تأکید بر نگاه ویژه شهردار تهران به نگهداشت میادین میوه و تره بار افزود: به همین منظور اقداماتی در راستای ایجاد تغییرات محسوس درکالبد و فضای این مکان ها با مشارکت سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران انجام خواهد شد.

شهردار منطقه با اشاره به سکونت بالای اقشار کم برخوردار در ناحیه سه، خواستار امکان سنجی راه اندازی بازار میوه و تره بار در این ناحیه با اختصاص زمینی در محدوده خیابان شهید غفوری در راستای حمایت و کمک به معیشت شد.

فرهادی بیان کرد: با توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از جابه جایی میوه و تره بار در معابر و شریان های منتهی به میدان میوه و تره بار تدابیر لازم نسبت به استفاده از چادر بر روی بار انجام و برای جلوگیری از تصادفات و ترافیک ورودی وسایل نقلیه از محورشقایق انجام و خروج خودروها از بزرگراه آزادگان صورت پذیرد.

این مسئول درخصوص بهسازی آسفالت میدان مرکزی میوه و تره بار تصریح کرد: برآورد مساحت روکش آسفالت میدان 180 هزار متر مربع و تناژ پیش بینی شده 40 هزار تن است که نیازمند جذب اعتبار و نقدینگی است.

در ادامه فصاحت بر ارتقای سطح کیفی در بازارها مناسب با شأن شهروندان تأکید کرد و گفت: اولویت اختصاص بازار میوه و تره بار در محلات کم برخوردار در راستای کمک به بهبود وضعیت اقتصادی است.

این مسئول از برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگ سازی به منظور ارتقای تعامل بین بهره برداران با شهروندان و مراجعین به بازارهای میوه و تره بار خبر داد.

شایان ذکر است طی این نشست درباره وضعیت فروش، امکانات، نگهداشت، پیشنهادهایی برای ارتقای خدمات به شهروندان در بازارهای محلی پونه، شهید کاظمی، شریعتی، میثاق گفتگو و تبادل نظر شد.

براساس این گزارش ایجاد بازار خطی در مسیر برگشت بزرگراه شهید هاشمی به منظور عرضه محصولات کشاورزی، باز طراحی وضع موجود میدان به لحاظ بحث های ترافیکی، ورودی، خروجی، پارکینگ، ورودی ماشین به سوله ها، ایجاد مبلمان شهری، فلاور باکس، تأمین روشنایی، رنگ آمیزی، مرمت سرویس های بهداشتی و ... در بازار های میوه و تره بار محلی از دیگر موضوع های مورد بررسی در این نشست بود.