به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ "فاطمه تنهایی" شهردار منطقه با تأکید بر ساماندهی و بهسازی انهار سطح منطقه اظهار کرد: براساس نیازسنجی و بررسی‌های صورت گرفته در برخی از نقاط منطقه، عملیات لوله‌گذاری به طول ۲۰۰۰ متر و اجرای کانیو به منظور جمع‌آوری آبهای سطحی و به حداقل رساندن چالش‌های احتمالی در زمان‌های بارش صورت گرفته است.

شهردار منطقه با تشریح این عملیات در نقاط منتخب نواحی افزود: عملیات تخریب‌ نهر و لوله‌گذاری در خیابان جانبازان، حد فاصل خیابان اثنی‌عشری تا میدان امام رضا(ع) به طول ۷۰۰ متر و خیابان صفایی، حدفاصل خیابان جانبازان تا اتوبان امام علی(ع) به طول ۱۵۸۰ متر به اجرا درآمده است.

همچنین عملیات تخریب، جمع‌آوری نهر، بتن‌ریزی و اجرای کانیو جانبی نیز در خیابان‌های صفایی و منشعبات آن، خیابان جانبازان، کوچه ایران در محدوده خیابان سمنگان، محدوده منتهی به میدان سبلان در گلبرگ غربی، برادران ضعیف شمالی، خیابان بهار، میادین ۲۳ و ۶۵، چهارراه تیرانداز و بلوار پروین اجرایی شده است.

براساس اعلام معاونت فنی و عمرانی منطقه، مجموعه اقدامات در راستای استانداردسازی و ساماندهی معابر در سطح منطقه در حال انجام است و پس از اجرای عملیات لوله‌گذاری و کانیو، عملیات پخش آسفالت نیز در معابر ذکر شده انجام می‌گیرد.