به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت:  طراحی و اصلاح هندسی های معابردر سطح منطقه به منظور ایجاد دسترسی ایمن و روان، رفع نقاط حادثه خیز و گره های ترافیکی با بررسی کارشناسان و درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و پس از تصویب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه اجرا می شود. 

 وی افزود: بیش از 95 درصد عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی نقاط پرخطر در 13 تقاطع به متراژ 7 هزار و 386 متر مربع و تثبیت خشکه چینی و احداث رفیوژ میانی در11 معبر به متراژ 5 هزار و 163 متر طول اجرا شده است.

صباغ گفت: یکی از مهمترین اقدامات اجرا شده در این خصوص اصلاح هندسی خیابان شهید بدیعی است که به طول 3 هزار متر مربع با اجرای 540 متر طول جدول گذاری انجام شد و باعث کاهش 120 متری طول سفر و 35 درصدی زمان چراغ قرمز تقاطع خیابان برادران شهید موحد دانش و شهید سباری شد.

این مقام مسئول روانسازی تردد بزرگراه ارتش رو به روی خیابان نخل، اصلاح هندسی و تثبیت خشکه چینی در خیابان های شهید فیاضی، جماران،22 بهمن، نوبهار واحداث پیاده رو در خیابان کوهسار را از دیگر اقدامات اجرایی در این خصوص دانست.