به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه گفت:  ویژه برنامه بزرگداشت مقام‌ مادر و گرامیداشت شهدای دانش آموزی گلزار شهدای کرمان با حضور امیری مدیر کل آموزش های شهروندی شهر تهران، ژولیده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳، برزگر معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه۱۳ و جمعی از مدیران در مجتمع فرهنگی ورزشی کوثر برگزار شد.

شهردار منطقه۱۳ با اشاره به شهادت دانش اموزان در گلزار شهدای کرمان و  ارادت خانواده ها و دانش آموزان به سردار دل ها گفت: در این همایش ، دانش آموزان پیمان بستند که همواره در مسیر حاج قاسم سلیمانی حرکت کنند. 

وی اظهار داشت: در این ویژه برنامه که با استفاده از ظرفیت کانون نوجوانان منطقه۱۳ و به همت اداره آموزش های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ برگزار شد، با اجرای ویژه برنامه‌های مختلف از قبیل قرائت قرآن ،  اجرای سرود ، نمایش گروه حنانه با عنوان و محوریت مادر ، دکلمه و شاهنامه خوانی همراه بود که هر یک از بخش های نامبرده توسط اعضای کانون نوجوانان منطقه۱۳ به روی صحنه رفت. 

به گفته وی ، اهدای یادگاری با عنوان کانون نوجوانان و قرعه کشی و اهدای هدایایی به قید قرعه به شرکت کنندگان از دیگر بخش های برنامه بود . 

محمد هادی علی احمدی خاطر نشان کرد: همچنین در قسمتی دیگر از برنامه ، با همراهی و ادای احترام نوجوانان ، دو مادر شهید تقدیر شدند و به نوعی نشان دادند که قدردان زحمات این عزیزان هستند و هدایایی نیز به نمایندگی کانون نوجوانان به این دو مادر بزرگوار اهدا شد.