به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی گفت: براساس طرح تحولی 20 گانه خدمت در شهر تهران، استاندارد سازی معابر، بهبود عبور و مرور، افزایش رفاه شهروندان، ایجاد نظم بصری، پیاده روهای شهری ساماندهی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به اجرای عملیات تراش و روکش مکانیزه بزرگراه شهید رسولی در قالب این طرح افزود: بزرگراه شهید رسولی در امتداد بزرگراه امام علی (ع) قرار گرفته که به دلیل ایجاد دسترسی به بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا(س) حجم بالایی از تردد و سفرهای درون شهری را به خود اختصاص داده‌ است.

وی ادامه داد: در همین راستا 3 هزار و 700 تن آسفالت در محدوده 16 هزار و 700 متر مربعی این بزرگراه پخش شده است.

شهردار منطقه با اشاره به قرار گرفتن بخشی از معبر سه راه ترانسفو در محدوده این منطقه تصریح کرد: در حال حاضر هزار و 350 تن آسفالت به منظور بهسازی این معبر پر تردد صرف شده و برای تکمیل عملیات تراش و روکش آسفالت به 2 هزار تن آسفالت دیگر نیاز است.

این مسئول خاطر نشان کرد: به همین منظور عملیات آسفالت معبر بنفشه در ناحیه یک با پخش هزار و 150 تن، کوچه های هفتم، نهم، هجدهم خیابان لقمان در ناحیه دو با 500 تن آسفالت شده است و کوچه های شانزدهم و دوازدهم و دهم و نوروزی در خیابان لقمان و معبر ماهور کوچه های بیگی و بیست و هشتم با پخش ۷۰۰تن آسفالت خواهدشد .