به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: طرح شناسایی خانه‌های ناامن از ابتدای سال در  دستور کار قرارگاه اجتماعی منطقه قرار گرفته است و همچنان نیز ادامه دارد و پس از شناسایی با حکم دادستانی، طرح جمع‌آوری معتادان و پلاک های قرمز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۵ به شناسایی ۴۱ پلاک قرمز در سطح ناحیه یک منطقه ۱۵ اشاره کرد و افزود: با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی ۳۰ پلاک قرمز از ابتدای سال طی ۳ فاز، پلمب و دیگر خانه‌های شناسایی‌ذشده نیز پس از طی مراحل قضایی، پلمپ خواهد شد.

شیری در ادامه عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر، ۱۲ پلاک قرمز نیز با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی در ناحیه دو طی این مدت پلمب شده است.

او در ادامه افزود: همچنین از ابتدای امسال، ۷ هزار و ۸۸۳ معتاد متجاهر از منطقه ١۵ جمع‌آوری و برای ادامه روند درمان تحویل مراکز اقامتی و کاهش آسیب‌ «یاورشهر» شده‌اند.

شهردار منطقه با بیان اینکه طرح‌ها و اقدامات مستمری برای پاکسازی محدوده شوش و اتابک از وجود جرائم و معتادان متجاهر انجام شده است افزود: این طرح ویژه با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و درخواست‌های متعدد آنها اجرایی شد که قطعا در کاهش آسیب‌های احتمالی متاثر از وجود خانه‌های پلاک قرمز تاثیرگذار خواهد بود.