به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛" جعفر شربیانی"، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی گفت: شهرستان شهریار به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی توسعه استان تهران، با جمعیت بیش از یک‌میلیون نفر و وسعت جغرافیایی بالا، ظرفیت‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و... دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌های فوق‌العاده، شهریار را به جایگاه واقعی خود رساند.

وی افزود: یکی از گره‌های ترافیکی بزرگی که در جنوب غرب تهران و در بزرگراه فتح وجود دارد، مربوط به ورودی باغستان بوده که رفع آن از مطالبات شهروندان تهرانی و اهالی شهرستان‌های باغستان، شهریار و ملارد است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۱۲۰ میلیارد تومان انجام شده و به‌زودی به‌منظور کاهش ترافیک منطقه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شربیانی با تأکید بر اینکه این پروژه دسترسی شهروندان به شهرهای غربی استان مانند شهریار، باغستان و ملارد را تسهیل می‌کند، درخصوص زمان افتتاح پروژه گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و با همت شهرداری منطقه ۲۱ این پروژه در ایام مبارک دهه فجر افتتاح مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.