به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4؛ در این نشست کمالی زاده ضمن قدردانی از همیاری و مساعدت های دلسوزانه جناب آقای نادعلی گفت: خداوند را شاکریم که فرصتی برای خدمت گزاری به ما ارزانی داشته است و ما در این راه با تمام قوا به پیش می رویم و در این راه صعب و طولانی همیاری و کمک های برادرانه افراد دلسوزی همچون جنابعالی ما را دلگرم و باانگیزه تر خواهد ساخت.

شهردار منطقه 4 با اشاره به فرآیند انجام پروژه های عمرانی، فرهنگی اجتماعی و دینی اذعان داشت: بحث آموزش صحیح برای همگان در تمامی زمینه ها دارای اهمیت بالایی است و رسیدن به سرمنزل مقصود با آگاهی بیشتر شهروندان، مسوولان و مدیران ذیربط سریع تر و کامل تر خواهد بود و در این میان نقش اساسی نخبگان و معتمدین محلی به عنوان پل ارتباطی بین مدیران و شهروندان بسیار پررنگ و اساسی جلوه می کند.

کمالی زاده در ادامه گفت: ما پیرو مسلک شهردار محترم تهران که بسیجی وار مباحث فرهنگی را دنبال کرده و مسائل دینی مذهبی و اجتماعی یکی از دغدغه های اصلی ایشان است را همواره مد نظر داریم.

در ادامه نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: از بازدیدی که امروز از سطح منطقه 4 داشتیم و از نزدیک به پروژه های عمرانی و فرهنگی نظاره گر بودیم کاملا مشخص و واضح است که برنامه ریزی و مدیریت قوی به دنبال این امور بوده است و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح و به بهره برداری رسیدن این پروژه های ارزشمند باشیم و صد البته در این میان به کارگیری ایده ها، افکار نوین و سازنده نخبگان و معتمدین محلی بسیار حائر اهمیت خواهد بود.

او ادامه داد: برنامه توسعه چهارم مدیریت شهری پشت در های بسته نتیجه بخش نخواهد بود و چنین برنامه ها، بازدیدها و دورهمی های صمیمانه معضلات را رصد و ریشه یابی می کند و نیل به هدف را نزدیک و موفق تر خواهد ساخت.

نادعلی افزود: منطقه چهار تهران با مشخصات خاص، جمعیت بالا و مساحت گسترده آن که از برخی شهرستان ها هم بزرگتر و پرجمعیت تر است مسائل فرهنگی دینی خاصی را می طلبد و رسیدگی به این مهم برنامه ریزی و تلاش مضاعف نیاز دارد، این منطقه به عنوان اولین منطقه ای که اولین ساختمان قرارگاهی طرح آرمان را ایجاد کرده است باعث خرسندی و خوشحالی ماست.

در پایان این نشست مدیران ارشد شهری پای سخنان و ایده ها و مطالبات معتمدین محلی به عنوان رابطان مردمی نشستند و به آنها راهکار ارائه دادند.