به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2،اکرم رجای  معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار با اشاره به استقبال شهروندان منطقه از مسابقات قهرمان شهر گفت: مسابقات قهرمان شهر ۲ در در سه دور محله ای، منطقه ای و فرامنطقه‌ای در20 رشته تیمی و انفرادی شامل آمادگی جسمانی، دارت، ژیمناستیک، تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال، گل کوچک و... برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمان شهر در ۳ مرحله برگزار می شود گفت: در دور محله ای، 42 هزار نفر از شهروندان خانم و آقا در تمام رده های سنی به صورت تیمی و انفرادی در مجموعه های ورزشی، بوستان ها، ایستگاه های ورزش شهروندی به رقابت پرداختند.

رجای  افزود: پس از برگزاری رقابت های محلی و منطقه ای،110 نفر خانم به صورت تیمی و انفرادی به مرحله فرامنطقه ای راه یافتند که پس از رقابت با تیم های منتخب شهر تهران  تاکنون موفق به کسب  دو مدال طلا و نقره در رشته امادگی جسمانی ، یک مدال نقره در رشته دارت و مدال برنز در رشته ورزش های بومی و محلی شدند.

معاون شهردار منطقه 2 گفت:  در بخش آقایان نیز 108 نفر به صورت تیمی و انفرادی به مرحله نهایی مسابقات اعزام و در رشته های تنیس روی میز، بسکتبال، والیبال، گل کوچک ،شنا،کشتی ،بدمینتون ،دومیدانی و  ... به رقابت پرداختند که تاکنون دو مدال طلا و نقره در رشته فوتبال روی میز به ورزشکاران منطقه 2 اختصاص یافت و تیم فوتبال روی میز با  جمع امتیازات  مقام دوم  شهر تهران را کسب کرد.