به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی شهردار منطقه افزود: غرس نهال توسط 100 دانش آموز  با در دست داشتن پلاکارد هایی با مضامین کودکان آسمانی پاک می خواهند، آلاینده ها آینده شهر ما را خراب می کنند به همراه پیاده روی خانوادگی در بوستان شریعتی برگزار شد.

به گفته این مسئول کارگاه آموزشی با موضوع هوای پاک و آلاینده های محیط زیستی،هوای پاک لازمه زندگی سالم و تاثیر آلاینده ها بر هوا به همراه مسابقه نقاشی در سراهای محلات برگزار می شود.

فرهادی گفت: طرح های ویژه هفته هوای پاک با هدف ترویج فرهنگ مناسب در خصوص حفاظت محیط زیست، ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص آسیب های  هوای آلوده و بیماری های ناشی از آن، ارتقاء زیست محیطی شهروندان اجرا و بنرهای مرتبط با هفته هوای پاک در معابر اکران می شود.

شهردار منطقه با اشاره به حضور دانش آموزان مدارس استثنایی طلوع و مهر طلبان در ویژه برنامه های هفته هوای پاک بیان کرد: در این برنامه مسابقه پرواز بادبادک ها به سوی آسمان همراه با گروه نمایش عروسکی، نقاشی چهره، جمع آوری نمادین زباله، مسابقه نقاشی، تقدیر از فعالان محیط زیستی و ... در بوستان آموزش ترافیک تدارک دیده شده است.

همچنین رکاب زنی اعضای هیئت دوچرخه سواری جنوب غرب تهران از مقابل بوستان آموزش ترافیک به سمت بوستان بزرگ ولایت  انجام خواهد شد.