به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه 13 با اشاره به ثبت نام و شرکت بیش از 28 هزار شهروند در مسابقات محله ای و منطقه ای از تیر ماه سال جاری گفت : مسابقات قهرمان شهر ۲  در 10 رشته مورد اجرا ویژه آقایان فوتبال دستی، دارت، بدمینتون، شنا، دو میدانی، والیبال، بسکتبال، فوتبال گل کوچک و ویژه بانوان آمادگی جسمی، شنا، بدمینتون، بومی محلی، دارت، والیبال،بسکتبال در ۳ مرحله برگزار  و نفرات برتر محلات به دور منطقه ای و سپس ورزشکاران منتخب جهت رقابت به دور فرامنطقه ای مناطق ۲۲گانه راه یافتند.

وی با اشاره به آغاز مرحله فرامنطقه ای این مسابقات به صورت متمرکز در مجموعه ورزشی شهید شفیع پور و جانبازان از 23 دی ماه افزود : ورزشکاران منطقه 13 در این دوره از مسابقات در بخش تیمی با کسب 3 مدال نقره و برنز رتبه سوم تیمی مناطق را در رشته های فوتبال دستی  و بسکتبال کسب کرده  و توانستند  قهرمانی مسابقات گل کوچک شهر  تهران را از آن خود کنند و در پایان این رقابت‌ها به نفرات برتر مدال و لوح و کاپ قهرمانی اعطا شد.

شهردارمنطقه13 با اشاره به موفقیت بانوان و دختران اعزامی به این دوره از مسابقات اظهار داشت:  دو مدال نقره و برنز بخش انفرادی در رشته دارت و بدمینتون از آن بانوان ورزشکار منطقه13 شد و توانستند مقام دوم و سوم این دوره از مسابقات دست یابند. 

محمد هادی علی احمدی با اشاره به تداوم  رقابت ها بین تیم های مناطق22 گانه خاطر نشان کرد: تیم والیبال آقایان منطقه 13 به دور نهایی راه یافتند و این دوره از  مسابقات در سایر رشته ها تا ۱۷ بهمن ماه ادامه دارد.

وی یادآور شد : اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران در برگزاری مسابقات قهرمان شهر 2 به جذب استعداد های محلات شهر کمک کرده و از این طریق چهره‌های برتر به جامعه قهرمانی معرفی و به اردوهای انتخابی تیم‌های ملی دعوت می شوند .