به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "مسعود حق لطفی" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به همراه "مهدی اخ الصنایع" شهردار منطقه ۱۰، "کامران رحیم اف" مشاور و دستیار معاون حمل‌ونقل و ترافیک در سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و جمعی از مدیران ارشد شهری از روند پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی و اعتماد در منطقه ۱۰ بازدید کرد.

 "حق لطفی" در این بازدید با اشاره به آغاز عملیات عمرانی پروژه‌های ساخت پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی و اعتماد در منطقه ۱۰ از اتمام تجهیز کارگاه این پروژه‌ها در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های صورت‌گرفته و همکاری‌های شهرداری منطقه، گودبرداری این پروژه‌ها به‌زودی آغاز خواهد شد.

 "اخ الصنایع" نیز در ادامه این بازدید ضمن ابراز خرسندی از ساخت پارکینگ‌های طبقاتی در محدوده شهرداری منطقه ۱۰ و رفع بخشی از مسائل و مشکلات شهروندان گفت: باتوجه‌به بافتمتراکم و نفوذناپذیری محدوده مجاور پارکینگ اعتماد، این پارکینگ به‌صورت زیرسطحی احداث خواهد شد و مقرر شد در فضای آزاد شده در سطح زمین، مجموعه فرهنگی، ورزشی و تفریحی احداث شود.

در انتهای این بازدید "رحیم اف" ضمن قدردانی از کمک‌ها و همیاری‌های شهرداری منطقه ۱۰ در احداث این پارکینگ‌های طبقاتی، گفت: با ساخت پارکینگ‌های طبقاتی گلستانی و اعتماد، بار ترافیکی منطقه کاهش خواهد یافت که این خود موجب افزایش رضایتمندی ساکنان این محلات خواهد شد.

گفتنی است پارکینگ گلستانی در منطقه ۱۰ شهرداری تهران واقع شده و شامل ۹ طبقه پارکینگ (۱ طبقه زیر زمین، ۱ طبقه همکف و ۷ طبقه روی زمین) با ظرفیت ۲۶۷ خودرو در زمینی به مساحت ۱۵۷۵ مترمربع و با زیربنای 11 هزار و 388 مترمربع است.

پارکینگ اعتماد نیز با گنجایش 273 خودرو در منطقه 10 واقع شده و شامل 4 طبقه پارکینگ زیرزمینی در زمینی به مساحت 2600 مترمربع و با زیربنایی 10 هزار و 400 مترمربع می‌باشد.

بهره‌برداری از این دو پارکینگ در محله‌های پرتراکم شهر از نظر جمعیتی و نفوذپذیری، موجب افزایش سرانه پارکینگ‌های عمومی سطح شهر تهران به‌ویژه در منطقه ۱۰ شهرداری تهران خواهد شد و بخشی از مشکلات تأمین محل پارک خودروهای شهروندان در این محلات را برطرف خواهد کرد.