به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، تورج فرهادی با اشاره به نظارت های مستمر بر بزرگراه‌ها به منظور ارتقای نگهداشت و ایمن‌سازی این محورها تصریح کرد: در همین راستا طی فعالیت‌های ترافیکی اخیر، نسبت به تعمیر، مرمت و تعویض 40 شاخه گاردریل در بزرگراه های شهید هاشمی، شهید تندگویان، شهید کاظمی و آزادگان براثر تصادفات و سرقت اقدام شده است.

این مسئول با اشاره به پیش بینی نصب 100 عدد تابلو خطر نما در محور پر ترافیک شهید هاشمی منتهی به بهشت زهرا (س) افزود: در مسیر شمال به جنوب حد فاصل پل شهید صنیع خانی تا دور برگردان مقابل صالح آباد تا کنون 45 تابلو خطر نمای 20 در 60  نصب و مابقی نیز در این محدوده اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور آگاهی، آشکار سازی جناقی ها و هشدار به رانندگان در محدودیت مسیرهای عبوری و همچنین در نزدیکی تقاطع هایی که آنها نیاز به تغییر مسیر دارند، 5 عدد کاشن تانک ترافیکی در بزرگراه های آزادگان، شهید تندگویان و خیابان شهید رحمانی جانمایی و نصب شد.

شهردار منطقه درخصوص برنامه های پیش رو معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه به منظور ارتقای ایمنی محور های بزرگراهی و معابر در آینده نزدیک به نصب تابلو های تیپ ( هم شکل) از نوع خطر نما و جهت نما در بزرگراه شهید هاشمی، بلوار علامه عسگری، رمپ و لوپ و قوس های معابر خبر داد.