به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی ضمن اعلام آمادگی مدیریت شهری منطقه برای میزبانی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مدیریت شهری منطقه ۲۲ هر سال همزمان با جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کشور، در مسیر خیابان آزادی شهید لشگری روبروی شهرک شهید فکوری میزبان مردم انقلابی شهر تهران است.

وی در ادامه با اشاره به برپایی غرفه های فرهنگی و اجتماعی در مسیر حرکت راهپیمایان به میدان آزادی خاطرنشان کرد: با برپایی پردیس های فرهنگی در مسیر پیاده روی یوم الله ۲۲ بهمن، برنامه های متنوع برای تمامی سنین پیش بینی شده است که نقاشی کودک، سلامت، آموزش شهروندی، پخش سرودهای حماسی و انقلابی و توزیع اقلام فرهنگی و.. از جمله خدماتی است که به راهپیمایان ارائه می شود.
خداوردی از آماده سازی بیش از ۱۰ غرفه فرهنگی در این پردیس خبر داد و گفت: در پردیس استقرار یافته منطقه ۲۲ در میدان آزادی با ارایه خدمات ورزش و تندرستی، خدمات رفاهی و اجتماعی، سلامت، بانوان، گردشگری، آموزش های شهروندی، فعالیت های دینی و مذهبی، مشاوره خانوادگی و ...میزبان شهروندان ولایتمدار تهرانی است.