به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردارمنطقه ، ایجاد محیطی ایمن در بوستان‌های منطقه از جمله بوستان جنگلی سرخه حصار را یکی از مهمترین اولویت‌ها بر شمرد و افزود: این مهم با همکاری و تلاش شبانه‌روزی نیرو های یگان حفاظت شهرداری منطقه ۱۳ و همراهی سایر نیرو ها از جمله نیروی انتظامی از اواسط آبان ماه آغاز شده و تا پایان سال با جدیت ادامه می یابد. 

در مرحله دوم اجرای طرح ارتقای امنیت بوستان جنگلی سرخه حصار ،فروشندگان مواد با همکاری پلیس و یگان حفاظت شهرداری در بوستان جنگلی سرخه حصار و حاشیه بزرگراه شهید یاسینی جمع آوری شدند. 

همچنین، معتادان متجاهر  با تعامل به عمل آمده با اکیپ های گشت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و بازدید این اکیپ ها از محدوده، در صورت مشاهده، افراد مذکور توسط واحد گشت سازمان خدمات اجتماعی جمع آوری و به مراجع ذیصلاح معرفی و منتقل می شوند.

 در خصوص طرح جمع آوری سگ های ولگرد سرخه حصار نیز با تعامل و هماهنگی اکیپ های زنده گیری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پارک سرخه حصار ،با توجه به وجود سگ‌های ولگرد و مزاحمت‌های این حیوانات برای شهروندان و ایجاد آلودگی‌های محیطی در پارک جنگلی سرخه حصار، اداره ساماندهی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه، این طرح را در فوریت طرح های خدماتی خود بر اساس دستورالعمل ابلاغی قرار داده است. 

با همکاری پلیس در این طرح ها گ تلاش می شود حداکثر امنیت را برای حضور خانواده‌ها در همه ایام به ویژه ساعات پایانی شب در تفرجگاه‌ها به خصوص بوستان های بزرگ تأمین شود.