به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، کمالی زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و  با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود، اظهار کرد: معیار‌های مختلفی از جمله سیستم اطفاء حریق، راه‌های خروج، نمای ساختمان‌ها مواردی هستند که ساختمان‌ها براساس آن ارزیابی می‌شوند.

وی افزود: در همین راستا  طی بازدید صورت گرفته از سه ساختمان نا ایمن منطقه با همراهی ستاد مدیریت بحران و نمایندگان سازمانهای مرتبط وضعیت آنها بررسی شد و رفع خطر آنها در دستور کار قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ پس از این بازدید در جلسه ای با سه محور ارزیابی ساختمان های ناایمن، کمیته پدافند غیرعامل و جلسه فصلی زمستان با حضور معاونین، شهرداران نواحی ۹ گانه و ستاد بحران و نمایندگان حوزه های مرتبط حضور یافت.

کمالی زاده در این جلسه بر رفع خطر بناها، مکان ها و المانهای شهری تاکید کرد و گفت: بحث ایمنی در گام اول سیستم اعلام حریق در ساختمانها باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد تا از حوادث به ظاهر بی اهمیت جلوگیری شود و در گام دوم پیشگیری از ساخت بناهای نا ایمن در منطقه است که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

گفتنی است این جلسه در ادامه با ارایه گزارش مدیر ستاد مدیریت بحران و شهرداران نواحی در خصوص اقدامات رفع خطر ساختمانها وگودهای ناایمن ادامه یافت و مقرر شد این ساختمان‌ها پس از رفع خطر، تاییدیه آتش‌نشانی و همچنین گزارش نهادهای مرتبط را دریافت کنند.