به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ این رویداد بزرگ خانوادگی که همزمان با سالروز پیروزی انقلاب با هدف تقدیر از تلاش یکساله کارکنان، افزایش همدلی وتعامل بین کارکنان در وزارت کشور برگزار گردید همراه با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری بود. 

سید مرتضی روحانی شهردار منطقه در ارتباط با گردهمایی صمیمانه و خانوادگی کارکنان این منطقه اظهار کرد: خوشبختانه سال ۱۴۰۲ برای مدیریت شهری منطقه همراه با دستاوردهای با ارزشی بود، که همگی مرهون تلاش های خستگی ناپذیر همکارانم است که سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بهانه ای برای بازگویی قدردانی از تلاش های شبانه روزی همکاران شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توازن میان زندگی خانوادگی و زندگی کاری به خصوص برای کارکنان شهرداری مناطق که در صف نخست خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند شاید به سختی محقق شود، لذا به واسطه همین برنامه از خانواده همکارانم که با آرامش و صبوری ما را در ارتقاء خدمت رسانی به شهروندان یاری رسانند، قدردانی کردیم . 

مجاهدت آتش نشانان در مهار آتش سوزی بیمارستان گاندی مثال زدنی است

روحانی افزود: در ادامه این جشن خانوادگی که با پیوستی از جنس ایثار و فداکاری همراه بود با اهدای لوح و تندیس به نمایندگان ایستگاه های  مشارکت کننده در مهار حریق بیمارستان گاندی که باتلاش خستگی ناپذیر و مجاهدت مثال زدنی آتش سوزی را مهار کردند و همچنین خانواده شهیدان سمیعی و عباسی دو شهید آتش نشان قدردانی شد. 

در حاشیه تقدیر از این زحمتکشان؛ احمد صفری آتش نشان فداکار شهرداری تهران، تندیس خود را تقدیم مادر شهید سروری کرد و خاطر نشان کرد: امنیت امروز کشور، مرهون رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین ازخودگذشتگی جوانان برومند میهن اسلامی است و آنچه که ما در مهار آتش نشانی بیمارستان گاندی اجرایی کردیم فقط انجام وظیفه بوده است. 

محفلی گرم و صمیمی با رنگ و بوی قرآن

شهردار منطقه با اعلام اینکه این رویداد شامل بخش‌ قرآنی نیز بود گفت: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر نازل کرده است که توجه به آن در تمام مراحل زندگی و عمل به آن نجات بخش است که در این برنامه حضور قاری بین المللی قرآن، حاج حامد شاکر نژاد و اجرای زینب شیری، نابغه ۹ ساله حافظ ‌و مفسر قرآن از بخش های تاثیرگذار این دورهمی خانوادگی بود.

در جریان این بخش، غافلگیر شدن قاری بین المللی با آمدن مادرش در برنامه و محل اجرای حامد شاکرنژاد؛ فضای احساسی ایجاد کرد و همراه با لحظات خاصی بود.

اکران طرح "عید لبخند" در جشن تولد انقلاب 

وی اذعان داشت: یکی از بخش های جالب توجه این دوره همی خانوادگی تصاویری ثبت شده از لبخند کارکنان در حال خدمت رسانی به شهروندان بود که این تصاویر در کنار هم بر روی صفحه نمایش سالن اکران شد و یک پیام مهم را خلق کرد و آنهم این بود که اتحاد و همکاری نتیجه ای جز موفقیت و تحول مثبت ندارد.  

براساس این گزارش تقدیر از مادر شهیدان سروری، از دیگر بخش های معنوی این دورهمی خانوادگی بود. همچنین اجرای موسیقی، اجرای طنز، استند آپ کمدی و برنامه‌های ویژه کودکان از دیگر برنامه‌های جشن بود که با استقبال کارکنان و خانواده‌های آنان مواجه شد.

photo_2024-02-15_14-45-15

photo_2024-02-15_14-45-00

photo_2024-02-15_14-44-53

photo_2024-02-15_14-44-37

photo_2024-02-15_14-44-33

photo_2024-02-15_14-44-30

photo_2024-02-15_14-44-19