به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده ضمن تبریک ایام خجسته ماه مبارک شعبان با اعلام این خبر افزود: گذشتگان جنگل ها و سرسبزی را برای ما به یادگار گذاشتند، از این‌رو امروزه وظیفه ماست تا از این موهبت الهی  برای آیندگان حفاظت کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت حفاظت از جنگل ها و تلاش همگانی برای کاشت نهال افزود: این وظیفه ما مردم است که در منابع طبیعی کوشا باشیم و در نگهداری و توسعه آن بیش از پیش تلاش و برنامه ریزی نماییم.

شهردار منطقه چهار تصریح کرد:  در این راستا پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی در سراسر کشور آغاز شده که در جریان این پویش نهال درخت با همکاری مردم در نقاط موردنظر کاشت می شود.

کمالی زاده با بیان اینکه برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر کاشت یک میلیارد اصله نهال در کشور باید به تعهد خود عمل کنیم،  اظهار داشت: این طرح با کاشت ۸۰ اصله نهال زبان گنجشک و زیتون تلخ در بوستان پلیس و ۲۷۵ اصله زبان گنجشک و ۲۰۰ اصله زیتون در بوستان ساحل، اجرای رسمی برنامه طرح مردمی کاشت نهال با شعار "هر ایرانی سه اصله نهال" اجرایی شد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به کاشت نهال افزود: برای موفقیت و رسیدن به هدف بزرگ این طرح ارزشمند می بایست همه مدیران و مردم پا به پای هم در این راه قدم گذارند.

شایان ذکر است این مراسم با حضور مدیران ارشد شهری منطقه چهار، خانواده معظم شهدا و شهدای آتش‌نشان، شهروندان، شورایاران، دانش آموزان و ناظر سازمان بوستان ها و با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی همراه با نصب پلاکارد در بوستان های پلیس و ساحل انجام شد.