به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردارمنطقه۱۳ با  اجرای ویژه برنامه شهر شهدا در فرهنگسرای خاوران گفت : معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ با برپایی استیج فرهنگی، چایخانه و ایستگاه پذیرایی در این رویداد بزرگ مشارکت دارد . 

وی با اشاره به فعالیت چایخانه محبان امام رضا (ع) و موکب پذیرایی با استفاده از ظرفیت و پتانسیل گروههای خودجوش مردمی و جهادی در نمایشگاه شهر و شهدا اظهار داشت : روزانه از  هزار و پانصد نفر از بازدید کنندگان این نمایشگاه با توزیع چای متبرک  و اقلام خوارکی در این چایخانه‌ پذیرایی می شود.

شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت : معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه۱۳، عهده دار اجرای ویژه برنامه فرهنگی از قبیل مداحی، سرود، نمایش، روایت گری، مدیحه سرایی ،سخنرانی،پخش کلیپ و تیزر... است و همه روزه میزبان شرکت کنندگان است. 

وی ادامه داد: برنامه های استیج شهر و شهدا به صورت زنده   از شبکه های سه پنج و افق بر اساس زمان بندی صدا و سیما پخش می شود. 

همچنین، اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ در خصوص بزرگترین جشنواره آئینی شهر شهدا گفت : این جشنواره شامل محله خلاق کودک و نوجوان، اجرای رزم نمایش های شبانه، محله بین الملل (نمایشگاهی از کشور های لبنان عراق سوریه یمن فلسطین) ،محله بازار (محصولات نمایشگاه محصولات عفاف و حجاب و سبک زندگی) محله نمایشگاه( روایت انقلاب اسلامی)، نمایشگاه گل و گیاه، پخش فیلم سینمایی منتخب ایستگاه پذیرایی و بازدید از تجهیزات نظامی و موشکی با اجرای گروه های فرهنگی و هنری جذاب است .

وی افزود: رویداد بزرگ شهر شهدا با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و مناطق۱۱،۱۳،۱۴ و به میزبانی منطقه ۱۵ از تاریخ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تا ۲۱ اسفند و ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ شب با برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت شهدا میزبان شهروندان است.