به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱، "فرشید اسحاقی" مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ تهران در این نشست از واحد های صنعتی و کارخانجات این منطقه دعوت کرد تا با شرکت در طرح "استقبال از نوروز"، حال و هوایی متفاوت به فضاهای شهری منطقه بخشند.

وی گفت: طرح مشارکتی استقبال از نوروز فرصتی است برای کارخانجات و صنایع تا در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی، علاوه بر زیباسازی فضاهای منطقه به معرفی تولیدات و محصولات خود بپردازند. 

اسحاقی در ادامه اجرای این طرح افزود: این المان ها از اول اسفند ماه ۱۴۰۲ تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ در سطح منطقه برقرار است.وی با تشکر از حضور مدیران ارتباطی صنایع در این نشست اظهار کرد: علاوه بر طرح های ارائه شده، مدیران صنایع و کارخانجات می توانند با ارائه طرح نو و جدید، پس از تایید سازمان زیباسازی طرح خود را در بزرگراه های لشگری، متوسلیان، فهمیده و ... در قالب سفره هفت سین و المان های نوروزی نمایش دهند.

"سید محمود مصطفوی" رییس اداره زیباسازی شهرداری منطقه ۲۱ نیز در این جلسه بیان کرد: در راستای توجه و توسعه مسئولیت اجتماعی و همکاری شهرداری با صنایع برآن شدیم تا با حضور و مشارکت کارخانجات و صنایع، به استقبال نوروز ۱۴۰۳ برویم. کارخانجات و صنایع با مشارکت خود در این طرح می توانند المان های حجمی، نقاشی دیواری و المان های نوری مد نظر خود را در راستای ایجاد محیطی آرام و با رنگ و لعاب بهتر در محل کار خود و بزرگراههای منطقه بوجود آورند.

در این نشست، مدیران ارتباطی صنایع به بیان دیدگاههای خود در خصوص توسعه فعالیت های مرتبط با مسئولیت اجتماعی و فضاسازی شهری پرداختند. همچنین با رای اعضای این شورا، "محمود کیاپور" مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ارج به عنوان رییس، "فرشید اسحاقی" مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ به عنوان دبیر و "محمد ابتهاج" مدیر ارتباطات سازه گستر سایپا به عنوان نایب رییس شورای مدیران ارتباطی صنایع و واحدهای خدماتی تولیدی منطقه ۲۱ تهران انتخاب شدند.