به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مسعود نوابی" در جلسه استقبال از بهار برگزار شد، اظهار کرد: طرح استقبال از بهار در حوزه‌های مختلف فضای سبز، زیباسازی، خدمات شهری و ....  و به منظور آمادگی برای استقبال از مهمانان نوروزی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه منطقه با اجرای این طرح آماده پذیرش مسافران و گردشگران است، گفت: نواحی سه گانه این منطقه تدابیر لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اتخاذ کرده اند.

نوابی افزود: ایام عید نوروز و سفرهای نوروزی بهترین فرصت برای معرفی بیشتر ظرفیت‌های شهر و جذب گردشگر است تلاش می‌کنیم در این مدت میزبان خوبی برای مسافران باشیم.

وی یادآور شد: در قالب طرح استقبال از بهار، برنامه‌هایی از جمله نظافت و رفت و روب معابر، پاکسازی جداره های معابر از تبلیغات، پوستر و برچسب، شست و شو و گند زدایی مخازن و زیر مخزنی، نظافت و شست و شوی ایستگاههای اتوبوس، جداول، نرده ها و گاردریل، رنگ آمیزی مخزن و زیر مخزنی، تعمیر مخازن زباله، شست و شوی پلهای عابر پیاده و المانهای شهری در دستور کار قرار گرفته است.

نوابی درباره فعالیت های برنامه ریزی شده نواحی سه گانه و اداره خدمات شهری منطقه  نیز گفت: به منظور استقبال شایسته از بهار طبیعت و برای استفاده بهینه شهروندان از تعطیلات نوروزی در آستانه فصل زیبای بهار امید است با تلاش خستگی ناپذیر و بکارگیری تمام توان و همت، عید نوروز باستانی که مصادف با ماه مبارک رمضان گردیده است، با اجرای این طرح، ضمن رعایت زمان بندی واجرای دقیق الزامات اجرایی، نوید بخش شهری پاک، آراسته، متحول و سزاوار شهروندان خوب و شریف تهران ومیزبان مردم شریف ایران هستیم.