به گزارش اکونا پرس،

به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه در مراسم افتتاح مجموعه ورزشی منطقه ۱۵ ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان گفت: بهره وری و ارتقای هر سازمانی به تقویت روحیه شادابی و نشاط کارکنان مرتبط می شود و افتتاح چنین مجموعه‌ای بی شک سبب افزایش روحیه و نشاط، سلامت و تندرستی آن‌ها خواهد شد.

او توسعه فضاهای ورزشی را امری بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: توسعه ورزش در بهینه سازی زندگی کارکنان نیز مشهود است و امیدواریم با افتتاح این باشگاه ورزشی بخشی از نیازهای رفاهی و تفریحی کارکنان را تامین کنیم تا آمادگی لازم برای خدمت به شهروندان و جلب رضایت شهروندان که همان رضایت الهی است، حاصل شود.

مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۱۵ با ۲۳ دستگاه مدرن بدنسازی، ۴ دستگاه هوازی، میز فوتبال دستی، رختکن ، بازسازی ۲ چشمه سرویس بهداشتی  و ... با بهره گیری از ظرفت‌های موجود منطقه افتتاح شد.

همچنین افتتاح مجموعه ورزشی مهر خاوران، بازسازی و نوسازی مجموعه بوستان بانوان، احداث و نوسازی ۷ زمین چمن محلی در نواحی هفتگانه  و ... در راستای ارتقای سرانه‌های ورزشی و تقویت روحیه و نشاط شهروندان در جنوب شرق تهران، انجام شد.