به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره‌برداری از ۶۰ پروژه عمرانی، ترافیکی،  خدمات شهری و فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۳ در صدوسومین پویش امید و افتخار در بوستان ملت برگزار شد با بیان اینکه در پروژه‌هایی که در سطح مناطق و حتی پروژه های فرامنطقه‌ای که اجرا می شود، اثر گذاری و رضایتمندی شهروندان مهم است، اظهار کرد:  سال آینده نهضت آسفالت را در مناطق ادامه خواهیم داد و در منطقه ۳ رویکرد بهبود آسفالت معابر بزرگراهی را پیگیری می کنیم. موضوع پرچالش در منطقه ۳ کمبود پارکینگ است و یکی از مهمترین پروژه ها، پارکینگ طبقاتی زیر سطحی نیایش است که در دست اجرا است.

وی ادامه داد: ۱۲۸۰ ظرفیت خودرو برای این پارکینگ پیش بینی شده که در این دوره از مدیریت شهری مجددا اجرایی شده و در ۴ الی ۵ ماه آینده سازه آن تکمیل می شود و بعداز آن بحث تاسیسات پروژه را خواهیم داشت. امیدواریم این پارکینگ در همین دوره از مدیریت شهری به افتتاح برسد.

حق‌بین ادامه داد: پارکینگ فرهنگ در مجموعه عباس آباد نیز در دست اجرا است و این پروژه از بن بست خارج شده و در ۵ فاز ادامه پیدا می کند. امیدواریم در همین دوره به بهره برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اضافه کرد: پروژه های متعددی در معاونت فنی و عمرانی پیش بینی و هدف گذاری شده است و یکی از مهمترین کلان پروژه ها در این حوزه در قالب ۹۸ زیر پروژه و تقاطع است‌؛  ۱۱ تقاطع سال گذشته به بهره‌برداری رسید و امسال ۱۸ تقاطع انجام و در سال آینده طبق برنامه تقاطع های بیشتری را تکمیل و تحویل می دهیم که ساخت این تقاطع ها کاهش گره های ترافیک و کاهش آلودگی هوا و مصرف سوخت را به همراه خواهد داشت.

 معاون شهردار پایتخت با بیان اینکه در حال حاضر در ۱۶ منطقه شهر احداث این تقاطع ها را در دست اجرا داریم، گفت: از اردیبهشت سال آینده افتتاح های سال جدید را خواهیم داشت. در کنار این اقدامات، مقاوم سازی پل‌ها و تکمیل شبکه و تونل های آب‌های سطحی را در دست اجرا داریم و پارکینگ مینابی در منطقه ۱۵ را نیز تا پایان سال تحویل خواهیم داد.