به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴،علی اصغرکمالی زاده با تبریک فرا رسیدن اعیاد با برکت شعبانیه و عید بزرگ سالروز میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) به برنامه هائی که به همین مناسبت در محلات برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در سال جاری همزمانی جشن های ایام ولادت حضرت ولیعصر (عج) در نیمه شعبان با ایام انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری باعث شده تا برگزاری ویژه برنامه های این ایام از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد.

وی در ادامه افزود: لذا این برنامه ها با تاکید و استفاده از عنوان پویش محوری " به عشق مهدی (عج) " در سرای محلات و میادین مهم منطقه ۴ به شکل پردیس فرهنگی و موکب پذیرائی از ۳ تا ۹ اسفند ماه جاری برگزار می شود.

شهردار منطقه 4 این برنامه ها را در سه محور فضاسازی محیطی، برپائی پردیس فرهنگی – پذیرائی و برپائی موکب پذیرائی اعلام کرد و گفت: با آغاز ماه مبارک شعبان و شروع اعیاد بابرکت شعبانیه ساختمان های سرای محلات مزین به ریسه ها، پرچم های رنگی و بنرهای تبریک اعیاد شعبانیه شده اند.

 شهردار منطقه ۴ در ادامه از برپائی ۲ پردیس فرهنگی - پذیرائی در میادین شاهد و ملت خبر داد و گفت: به همت اداره فرهنگی و با مشارکت نواحی1، ۲ و ۵ موکب های فرهنگی با اجرای برنامه های شاد استیج شامل سرود، تواشیح و برنامه های دیگر، شادی را برای شهروندان به ارمغان می آورند همچنین موکب پذیرائی در کنار ارائه برنامه های استیج با توزیع چای، شیرینی، شربت و ..... کام شهروندان را شیرین می کند.

برپائی ۴ موکب پذیرائی برنامه دیگری بود که وی در بیان آن گفت : با مشارکت نواحی ۳، ۴، ۶، ۷، ۸ و ۹ و گروه های جهادی محلات، چهار موکب پذیرائی از سوم تا هفتم اسفند ماه در ۴ نقطه میدان رهبر، پاساژ پارسیان، میدان هروی و میدان شاهد با توزیع چای، شکلات، شربت و شیرینی پذیرائی می کند.

وی در پایان به برپائی موکب پذیرائی در مسیر اجتماع بزرگ امام زمانی ها اشاره کرد و گفت : در سالروز ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) موکب پذیرائی منطقه ۴ در مسیر این اجتماع میلیونی پذیرای شهروندان خواهد بود.