به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه از گردهمایی اعضای خانه‌های دوام و ایمنی محلات۱۷گانه این منطقه خبر داد و گفت: در این گردهمایی از فعالیت این اعضا در برنامه‌های مختلف حوزه مدیریت بحران و به‌ویژه اجرای طرح من شهردارم تقدیر و قدردانی شد.

موسوی با تأکید بر نقش پررنگ اعضای خانه‌های دوام و ایمنی در تعاملات شهروندان با متولیان مدیریت بحران منطقه افزود: همواره پیشگیری بهتر از مدیریت بحران است و در حوزه پیشگیری، آموزش شهروندان و آگاهی‌بخشی به آنها در مورد موارد خطرآفرین، همچون آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی مانند زلزله، احیای بافت فرسوده، تمرین اسکان اضطراری و خدمات امداد و نجات، امری ضروری و مهم به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: بحران از زندگی روزمره ما جدا نیست و حضور اعضای دوام به عنوان بخشی از مردم که داوطلبانه به مدیریت شهری برای مقابله با بحران کمک می‌کنند، ظرفیتی غنی و باارزش است و با مشارکت گروه‌های مردمی دوام می‌توانیم آگاهی‌های عمومی شهروندان و مطالبه از سوی آنها را در شهر ارتقا دهیم.

نشست هم‌اندیشی با دوامیان محلات ۱۷گانه منطقه ۱۱ با حضور مجید رسولی، رئیس اداره بحران منطقه، معاون بازیابی و توانمندسازی سازمان مدیریت بحران شهر تهران، دبیران بحران نواحی و دوامیان برگزار شد.

در این نشست از دوامیان فعال در طرح من شهردارم و حضور همیشگی آنها در کنار ستاد مدیریت بحران منطقه تقدیر و قدردانی شد