به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه به همراه معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی، شهردار ناحیه ۴ و رییس اداره سلامت رئیس منطقه ضمن بازدید از مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی معلولین ضایعات نخایی شهدای جلائی پور در راستای مناسب سازی فضای مذکور ، رسیدگی به درخواست های توان یابان و ارائه بهتر خدمات و توانمند نمودن توان خواهان از ایده ها و نظرات مسئولان مرکز جلائی پور بهره مند شد.

وحیدرضا انارکی محمدی ظرفیت های کشور برای توان یابان ضایعات نخاعی را مطلوب دانست و گفت : مدیریت واحد و هم افزایی سازمان های بهزیستی،شهرداری و وزارت کار می تواند شرایط بهتری را برای آن ها فراهم کند.

شهردار منطقه ۱۲ با اشاره به مناسب سازی معبر آتش نشانی،خیابان اردستانی و خیابان شهرداری از نصب تابلوهای توقع ممنوع با همکاری پلیس
راهبر در این محور خبر داد وافزود: امیدوارم با برپایی نمایشگاه نوروزی دستاوردهای این عزیزان ،کمک کوچکی به این مرکز ارائه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی مدیریت شهری در همراهی مدیریت شهری با این مرکز دستوراتی در خصوص بهسازی مسیر ویلچررو پیاده رو خیابان آتش نشانی،مرمت آسفالت حیاط مرکز و مرمت استخر برای آب درمانی این عزیزان به مدیران ذیربط ابلاغ کرد .

وی در ادامه با تقدیر از خدمات مرحوم ضرابی پور موسس و حامی این مرکز،یاد ایشان را گرامی داشت و مقرر شد در روز درخت کاری برای زنده نگهداشتن یاد وخاطره مرحوم ضرابی تعدادی نهال در محوطه مرکز توان بخشی شهدای جلائی پور غرس شود.

در پایان سایر بخش ها از جمله واحد پذیرش، کاردرمانی ، فیزیوتراپی، آب درمانی ، کلینیک زخم بستر، اتاق ADL، واحد ارتوپد فنی و در نهایت واحد مددکاری را به همراه گروه بازدید کننده مورد مشاهده قرار دادند و توضیحاتی در رابطه با نحوه عملکرد و نوع خدمات رسانی به مددجویان را ارائه کردند.