به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح با اشاره به اجرای طرح خانه تکانی در این منطقه گفت: با توجه به در پیش رو بودن عید نوروز، طرح محله تکانی در محلات 12گانه آغاز شده است تا در آستانه نوروز و ماه رمضان سرزندگی بیشتری در شهر نمایان شود.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و نگهداشت شهر دو مأموریت اصلی و مهم در مدیریت شهری است، اظهار کرد: مهمترین اهداف اجرای این طرح در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز، آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است.

وی با بیان اینکه خدمات مستمر در حوزه خدمات شهری به صورت روزانه در تمامی نقاط منطقه انجام می‌شود، تاکید کرد: طرح خانه تکانی در واقع یک طرح ویژه محسوب می‌شود تا بر اساس آن شاهد تمیزی بیشتر محلات و تغییر محسوس در پاکیزگی محیط در آستانه نوروز باشیم.

به گفته وی با راه اندازی طرح محله تکانی که با بکار‌گیری تمامی ابزار و ادوات در حوزه خدمات شهری و تجهیزات مکانیزه اجرا می شود، سعی بر آماده سازی معابر جهت استقبال از ماه پر خیر و برکت رمضان و عید باستانی نوروز داشته و این خدمات تا پایان سال ادامه خواهد داشت. برداشت زباله‌ها، تنظیف و آماده سازی مبلمان شهری، علائم ترافیکی و مخازن زباله در معابر، میادین و بوستان های محلی و فرامنطقه ای منطقه از جمله اقداماتی است که در این محلات در قالب طرح محله تکانی و با حضور بیش از 200 پاکبان انجام می‌شود.