به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده با تبریک ماه مبارک رمضان و شادباش پیشاپیش سال ۱۴۰۳ گفت: از آنجا که ضرورت مبحث ورزش در زندگی ماشینی امروزه بسیار بالاست و به عنوان یک نیاز اساسی برای سلامتی و شادابی افراد مورد اهمیت است، رسیدگی به مراکز ورزشی شهر از وظایف مدیران شهری محسوب می شود.

وی ادامه داد: در این راستا مجموعه ورزشی صدف که به خاطر مشکلات عدیده و از سنوات گذشته به مدت قریب به ۴سال فاقد هرگونه فعالیت بوده ، به همت اداره سرمایه گذاری و در قالب قرارداد مشارکتی و از طریق فراخوان عمومی به سرمایه گذار واجد شرایط واگذار شد و در حال حاضر در مرحله افتتاح است.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به جزییات این مجموعه ورزشی گفت: فضای عیانی این مجموعه به ۴۸۰۰مترمربع با سالن های ورزشی، بدنسازی، رزمی، فوتسال و .... فضایی برای کافی شاپ در انتظار ورزش دوستان است.

کمالی زاده خاطرنشان کرد: بیشتر جامعه شناسان عقیده دارند که در شرایط زندگی ماشینی امروزه ورزش را می توان به عنوان وسیله ای مطلوب برای تأمین تجدید قوای جسمی و روحی و نشاط و شادابی افراد در نظر گرفت و ما بسیار خرسندیم که بتوانیم در این امر مهر گامی برداشته و با یاری خداوند رضایت و سلامت شهروندان را موجب شویم.

شایان ذکر است آیین بازگشایی مجموعه ورزشی صدف با حضور خانواده محترم شهید معزز هزاربیشه ، مظفر عضو شورای اسلامی شهر تهران، کمالی زاده شهردار منطقه ۴، جوادی مدیر کل تربیت بدنی استان تهران، اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، خرم عضو هیات شمال شرق، روستاکاری ریاست هیات اسکیت، مدیران شهری، بزرگان ورزشی و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.