به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، لیلا حبیبی رئیس اداره فضای سبز با بیان اینکه طبیعت زنده نیازمند مراقبت و رسیدگی های ویژه است و در هر فصل علاوه بر فعالیت های همیشگی نیازمند اقدامات تخصصی است، گفت: براین اساس اقدامات ویژه فضای سبز در فصل بهار و با آغاز رویش زمین، درختان و گلها حال و هوای تازه و طراوت بهاری را به این منطقه بخشیده است.

حبیبی به عملیات رسیدگی به زیبایی و طراوت قطعات فضای سبز منطقه با چمن زنی، حاشیه زنی، جلوگیری از آسیب به گلها و گیاهان، علف کشی قطعات فضای سبز و نشاکاری اشاره کرد و افزود: اقدامات فصلی در جهت افزایش تقویت و حفظ درختان در حال انجام است.

رئیس اداره فضای سبز همچنین ادامه داد: حفظ طراوت گلها و نشاءهای تازه کاشت با انجام آبیاری منظم و مستمر در حال انجام می باشد.

وی با اشاره به اهمیت کاشت نشاءهای رنگارنگ فصلی در ایجاد جاذبه بصری زیبا در فضای سبز گفت: همزمان با فصل بهار و به منظور توسعه، تنوع و بازپیرایی فضای سبز منطقه انواع گلهای فصلی توسط اداره فضای سبز در قطعات مشخص شده کاشته شده است.

حبیبی در پایان به اقدامات ویژه رسیدگی به المان های گلکاری شده و فلاورباکس های طبقاتی اشاره کرد و گفت: المان ها و فلاورباکسها به صورت مستمر و روزانه توسط کارشناسان فضای سبز در حال بازبینی و واکاری هستند.