به گزارش اکونا پرس،

‌به  نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه٦ تهران؛ سیدمرتضی روحانی در‌این‌باره گفت: امسال درایام ماه مبارک رمضان و نوروز باستان، چهره بلوارکشاورز به کل تغییر پیدا کرده و شهروندان با قدم زدن دراین مسیر سر سبز و زیبا که گذرنوروزی نیز لقب گرفته، با انواع المان‌ها و آثارحجمی چشمنواز و جالب رو‌به‌رو می‌شوند. یکی از بخش‌های پرمخاطب وجذاب مسیر نوروزی بلوارکشاورز، ایستگاه عکاسی یا دیوار خلاق است که طراحی خاصی دارد و با نماد‌ها و المان‌های مختلفی ازجمله نیمکت، پنجره، گلدان گل، سفره هفت‌سین و... تجهیز شده و این فرصت را برای شهروندان فراهم می‌سازد که هنگام گشت‌و‌گذار دراین بلوار برای مدتی در این محل بایستند و همراه با اعضای خانواده و دوستان و نزدیکانشان عکس یادگاری بگیرند و این تصاویر را درآلبوم خاطرات زندگی خویش ثبت و برای همیشه ماندگار کنند.

‌شهردار منطقه٦ تهران با بیان اینکه بلوارکشاورز با پیشینه و تاریخچه جالبش، ازگذشته تا به امروز مورد‌توجه مردم بوده و هست، افزود: بلوارکشاورز نیز مانند اکثر نقاط و مکان‌های تاریخی پایتخت از‌جمله میدان آزادی، برج طغرل، خیابان ناصرخسرو، مولوی و... اهمیت تاریخی دارد و تصاویر و عکس‌های قدیمی به‌جامانده از این بلوار این موضوع را اثبات می‌کند، برای همین ایجاد ایستگاه عکاسی در بلوارکشاورز و گرفتن عکس یادگاری خانواده‌ها درآن بهانه خوبی است که تاریخچه شفاهی شکل‌گیری و علت نامگذاری بلوارکشاورز و سیرتاریخی آن از گذشته تا امروز را جست‌و‌جو کنیم.

‌گفتنی است، ایستگاه عکاسی و دیوار خلاق در بلوار کشاورزاز جمله پروژه‌های اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه٦ تهران است که از ابتدای ماه مبارک رمضان و ایام نوروز سال ١٤٠٣ مورد استفاده خانواده‌ها، اقشار مختلف و مسافران نوروزی قرارگرفته، ضمن اینکه شهروندان می‌توانند نمونه‌ای از تصاویر و عکس‌هایی که در این ایستگاه تهیه کرده‌اند را از طریق پیام‌رسان بله به ادمین کانال شهرداری منطقه٦ تهران ارسال کنند تا پس از بررسی به برترین آثار ارسالی جوایز ارزنده‌ای اهدا شود.