به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی منطقه ۱۲ تهران؛ وحید رضا محمدی انارکی با اشاره به استقبال شهروندان نسبت به بازدید از اماکن تاریخی واقع در این محدوده گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا پایان روز سیزدهم فروردین حدود یک میلیون نفر  از شهروندان  و گردشگران از اماکن تاریخی، فرهنگی و موزه های واقع در منطقه ۱۲ بازدید کردند که ۲۲ هزار نفر آنان در تورهای گردشگری منطقه حضور داشتند .

وی با اشاره به راه اندازی ۵ ایستگاه راهنمای گردشگران در میادین اصلی منطقه ۱۲ افزود:  ۸ گذر گردشگری از ۱۹ گذر گردشگری که به  تایید ستاد گردشگری شهر تهران رسیده، در منطقه ۱۲ وجود دارد .

شهردار منطقه ۱۲ ادامه داد: طبق آخرین آمار تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه، در تورهای منطقه  ۲۲ هزار نفر  توسط راهنمایان گردشگری از گذرهای گردشگری منطقه بازدید کردند.

وی  با اشاره به اینکه در کنار تورهایی که تدارک دیده شده، برخی از گردشگران که آشنایی ای نسبت به اماکن و محدوده های تاریخی منطقه داشته اند، به صورت انفرادی از این محدوده ها بازدید کردند، گفت : تورهای گردشگری منطقه ۱۲ در دو نوبت صبح و بعد از افطار میزبان گردشگران و شهروندان تهرانی در منطقه ۱۲ بودند.