به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ؛ علی اصغر کمالی زاده گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، بهبود منظر شهری و ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی و بر اساس تأکیدات شهردار تهران این طرح در محورهای جمع آوری معتادین متجاهر ، کودکان کار و خیابان ، متکدیان و زباله گردها به طور ضربتی در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات شهروندان است و در اولویت مدیریت شهری قرار گرفته است افزود: در اولین جلسه سال جدید جلسه ای با این موضوع باحضور مدیران و شهرداران نواحی 9 گانه برگزار و تقسیم کار دقیق به حوزه‌های اجرایی و ستادی با همکاری ارگانهای مرتبط و محوریت مرکز خدمات اجتماعی منطقه  صورت گرفت.
شهردار منطقه 4 افزود: از این رو شب گذشته طرح ضربتی با حضور یگان ویژه شهرداری تهران با همکاری نواحی 6، 7، 8 و 9 اجرایی و چهره این نواحی از افراد آسیب دیده پاکسازی شد.
کمالی زاده گفت: از ابتدای اجرای این طرح( 15 فروردین) تا کنون حدود 110معتاد متجاهر، کودک کار و متکدی از نقاط بی دفاع، کلونی ها و چهارراه های سطح منطقه جمع آوری و به مراکز مورد نظر ارجاع داده شده اند.
وی خاطر نشان کرد:  طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در کنار حفظ آرامش وامنیت شهروندان به زیبایی منظر شهری  کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری همه ارگانها و دستگاه های مرتبط در یک بسیج همگانی پایتختی عاری از هر گونه معضل و آسیب را شاهد باشیم.