به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران اظهار داشت: به منظور ساماندهی آسیب های اجتماعی در پایتخت، گشت های شهربان، مدیریت پسماند و خدمات اجتماعی با هم افزایی و هماهنگی با دستگاه های متولی و انتظامی از ابتدای طرح فعال هستند. 

 مدیرکل نظارت، پیگیری و هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران درخصوص چهار گام مراحل جمع آوری زباله گردها و خودروهای غیرمجاز حمل پسماند خشک مطالبی را مطرح کرد و ابراز داشت: با توجه به اهمیت موضوعات زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی شهر تهران، دستیابی به استانداردهای لازم شهرنشینی در این طرح مورد توجه قرار دارد. 

در ادامه عبدالمجید رحمانی دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی شهر تهران افزود: با توجه به اهمیت رسیدگی و کاهش مباحث مرتبط با آسیب های اجتماعی، نیازمند هماهنگی و همکاری بین بخشی سازمان ها و نهادهای ذیربط هستیم. 

رحمانی افزود: به منظور ساماندهی بصری شهر تهران در بحث متکدیان، معتادین متجاهر، جمع آوری پسماند خشک غیر مجاز و دستفروشان ، در یک اقدام اصولی،  باید چهره پایتخت اصلاح شود.  

همچنین حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در این جلسه اظهار داشت: بی شک، طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی زمانی در شهر تهران به نتیجه مطلوب و دلخواه خواهد رسید که حمایت و همراهی تمامی ارگان ها و دستگاه های متوالی را به دنبال داشته باشد. 

شهردار منطقه ۳ ابراز داشت: در منطقه ۳ در طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی با هماهنگی و همکاری سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی، اقدامات قابل توجهی صورت پذیرفته است . 

لازم به توضیح است ، گزارشی از نحوه پیاده سازی طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی در این منطقه توسط معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، امور اجتماعی و فرهنگی و نواحی ۶ گانه نیز ارائه شد.