به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵،  محمد شیری شهردار منطقه با تاکید براینکه خط کشی معابر، یکی از علائم مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک دارد؛ گفت: در راستای ساماندهی شبکه معابر، کاهش سوانح رانندگی، ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک خط کشی معابر بر اساس اولویت‌های شناسایی شده و به طور مستمر اجرا می‌شود.

به گفته او؛ از ابتدای سال جاری خط کشی محوری به طول ۳۶۰۰ متر طول در دسترسی بزرگراه امام رضا (ع) لاین کندرو به لاین دسترسی و ۷۰۰۰ متر طول در بلوار نیکو عمل انجام شد.

او افزود:  همچنین طی این مدت خط کشی کانال عابر پیاده به متراژ ۱۱۰ متر طول، رنگ آمیزی گذرگاه عابرپیاده  به مساحت ۱۴۴ مترمربع و ترسیم نوشتار به تعداد ۱۸ عدد در خیابان های نبرد و بقائی به اجرا درآمد.

شهردار منطقه اضافه کرد: با توجه به افزایش اعتبارات؛ پیش بینی  می شود توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه حدود ۴۰۰ هزار متر طول خط کشی محوری تا پایان سال بمنظور افزایش ضریب ایمنی تردد، تسهیل در تردد خودروها و برقراری نظم و تامین امنیت شهروندان در معابر شریانی و جمع کننده و پخش کننده سطح منطقه انجام شود.