به گزارش اکونا پرس،

به‌ نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، شهردار منطقه به همراه مدیر کل پشتیبانی وزارت امور خارجه با حضور در میدان مشق از پروژه مجموعه‌ فرهنگی-ورزشی مشق که پس از سال ۱۳۹۵ و گودبرداری رها شده بود، بازدید  کرد و گفت : به منظور رفع خطر  گود و همچنین نیاز مبرم این محدوده به مجموعه فرهنگی_ ورزشی، احداث آن  با ۷۵۰ متر مربع زیربنا در ۴ طبقه  مجدد در دستور کار منطقه ۱۲ و وزارت خانه امورخارجه قرار گرفته است.

در ادامه بازدید از میدان مشق مقررشد تعاملات بین شهرداری تهران و مجموعه وزارت خارجه در خصوص بازسازی و مرمت آب نمای خیابان ملل،در و پنجره دانشگاه هنر مشرف به میدان مشق و مرمت درب سر در باغ ملی در میدان مشق انجام شود و کمیته‌ای از طرف شهرداری و پشتیبانی وزارت خارجه برای انجام این کار تشکیل شود.

وحیدرضا انارکی محمدی در ادامه، روند پیشرفت کانال زیرسطحی فردوسی حد فاصل چهارراه استانبول تا میدان فردوسی را از نزدیک بررسی کرد و گفت : این کانال به منظور جمع آوری  آب های سطحی جایگزین کول قبلی شده که  پس از ۳۰۰ متر حفاری،  بتن ریزی ۲ شفت و لوله گذاری ۵۰ متر آن اجرایی شده است.

شهردار منطقه ۱۲   از اجرای  عملیات روکش آسفالت مکانیزه در خیابان‌های غزالی ، ارباب جمشید و براتی به تناژ ۷۰۰، ۳۵۰ و۲۰۰ تن  نیز بازدید کرد وگفت : توسعه و افزایش کیفی نگهداشت شهر با توجه به درخواست‌های شهروندان در اولویت قرار دارد  و بر این اساس روکش آسفالت مکانیزه  معابر منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه بازدید ها با حضور در میدان سید اسماعیل، روند سنگ فرش، غلاف گذاری و مش بندی میدان را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و نکاتی را به معاون فنی وعمران منطقه یادآور شد.

در پایان شهردار منطقه ۱۲ همچنین با حضور در بازار عباس آباد (حاج قاسم ) از روند گود برداری و تکمیل سازه نگهبان  احداث سرویس بهداشتی با توجه به ضرورت اجرای آن مبنی بر جمعیت بالای  شناور روزانه در این محدوده، دیدن کرد و نکاتی را برای اجرای بهتر طرح ارائه کرد.