به گزارش اکونا پرس،

فائزه دولتی با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی مقوله عفاف و حجاب در جامعه، افزود: نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف مستلزم برنامه ریزی صحیح در سه حوزه فرد، خانواده و جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: اجرایی و عملیاتی شدن فرهنگ سازی مقوله عفاف و حجاب، نیازمند حرکت جمعی پویا در نهادهای فرهنگی است که شهرداری منطقه 7 نیز به عنوان یک نهاد تسهیلگر، خدمت رسان و اجتماعی برای تحقق این مهم تدابیری را در قالب اجرای برنامه های فرهنگی و خلاقانه اندیشیده است.

به گفته دولتی هفته عفاف و حجاب فرصت مغتنمی برای پیشبرد هدف ترویج عفاف و حجاب میان شهروندان به ویژه قشر جوان جامعه است. از همین رو سعی کرده ایم تا با مشارکت پایگاه های بسیج و مساجد سطح منطقه و با بهره مندی از پتانسیل مجموعه های فرهنگی- ورزشی شهربانوی دماوند و مرودشت برای توسعه و گسترش این موضوع ملی گام برداریم.

معاون شهردار منطقه 7 در تشریح برنامه های اجرایی منطقه در گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب، به برپایی کارگاه های آموزشی، برگزاری اردوهای زیارتی-سیاحتی و آموزشی، اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع حجاب، نمایش فیلم، تکریم بانوان محجبه و توزیع محصولات فرهنگی و مذهبی نیز از دیگر برنامه های این منطقه در مراکز شهربانوی منطقه خواهد بود.

وی یادآور شد: برنامه های بزرگداشت هفته عفاف و حجاب منطقه 7 از تاریخ 21 تا 28 تیرماه اجرایی خواهد شد.