به گزارش اکونا پرس،

مسعود سریع القلم گفت: یکی از مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری و شرکت شهروند افزایش کیفیت رفاهی زندگی شهروندان تهران با هدف تبدیل تهران به شهری زیست پذیر است. فروشگاه های زنجیره ای شهروند نیز به عنوان بنگاه اقتصادی وابسته به شهرداری تهران و معاونت مالی و اقتصاد شهری با هدف آرامش در اقتصاد پایتخت و سبد معیشت همشهریان تهرانی، در همه ایام سال مایحتاج مورد نیاز شهروندان را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت عرضه می کند.

مدیر عامل شرکت شهروند با اشاره به عرضه محصولات تنظیم بازار در فروشگاه های شهروند افزود: کالاهای اساسی مانند حبوبات، برنج و روغن و پروتئین با برنامه ریزی دقیق و کنترل آنلاین به صورت مستمر در فروشگاه های شهروند عرضه می شود و شهروندان می توانند با مراجعه به همه فروشگاه های شهروند نسبت به خرید کالاهای اساسی اقدام کنند. 

 دبیر کمیته حمایت از کالای ایرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه محصولات عرضه شده در فروشگاه شهروند با دقیق ترین و به روز ترین روش های جهانی به لحاظ بهداشتی و پزشکی کنترل می شوند افزود: قیمت کالاهای اساسی عرضه شده در فروشگاه های شهروند با در نظر گرفتن پارامتر کیفیت از همه عرضه کنندگان در تهران ارزان تر است.

 سریع القلم یکی دیگر از اقدامات انجام شده برای کنترل قیمت در فروشگاه های شهروند را خرید قطعی محصولات اعلام و اظهار داشت: با پیش خرید قطعی و بدون واسطه محصولات مورد تقاضای شهروندان از تامین کنندگان اصلی، موج احتمالی افزایش قیمت باعث سردرگمی و نارضایتی تهران نشینان نخواهد شد.

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند در خصوص تغییر قیمت محصولات در بازارهای مختلف گفت: اگرچه برخی از محصولات در سطح بازار با افزایش قیمت روبرو شده اند، اما شرکت شهروند به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه کننده کالا در پایتخت هیچ گاه در افزایش قیمت محصولات پیشگام نبوده و همواره محصولات خود را با نازل ترین قیمت و حاشیه سود ناچیز به مشتریان عرضه می کند.

مسعود سریع القلم با بیان اینکه شرکت شهروند اقدامات زیادی در خصوص تعدیل و کنترل قیمت ها داشته است، یادآور شد: جشنواره های تخفیف کالا از جمله برنامه هایی است که به صورت مستمر در فروشگاه های شهروند برگزار می شود.

 وی در پایان به ساکنان پایتخت پیشنهاد داد اخبار جشنواره های شهروند را پیگیری کنند تا در فرصت هایی که در طول سال برای تخفیف همه گروه های کالایی ارایه می شود با تخفیف قابل توجه بهره مند شوند.